ZWROTY

  1. Zwrot towaru w sklepie internetowym:
    a) Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22 poz. 271 z późn. Zm.) możesz w terminie 14 dni po zakupie biżuterii odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny, a My po zwrocie biżuterii w ciągu 14 dni zwrócimy Ci koszty zakupu (w tym koszt przesyłki).
    b) Koszt związany ze zwrotem towaru, tzn. koszt odesłania towaru itd. ponosi konsument, dlatego prosimy o w miarę rozważne zakupy.
    c) Towar może być odpakowany, wstępnie sprawdzony, ale nie może być używany.
    (wstępnie sprawdzony – kierujemy się tym, tak jak dokonujemy zakupy w sklepie stacjonarnym z biżuterią)

2. Zwrot towaru:
a) Aby odstąpić od umowy sprzedaży musisz złożyć oświadczenie o odstąpieniu umowy (znajduje się na samym dole wzór formularzu)
b) Oświadczenie o odstąpieniu od umowy prosimy wysłać na adres email: amberheartstore@gmail.com lub kontakt@amberheart.pl
c) Nie przyjmujemy zwrotu biżuterii, która jest:
– towarem wyprodukowanym według specyfikacji konsumenta lub wyraźnie zindywidualizowanym, na przykład biżuteria z wygrawerowaniem lub inne indywidualne zamówienia pod życzenie klienta.
d)Wszelkie zwroty towaru, które nie mają wady fizycznej z Naszej winy – zwrot kosztów leży po stronie Konsumenta.

Zwrot towaru prosimy kierować bezpośrednio na adres:
Dariusz Elwart Amber Heart
Tatrzańska 7/2
Gdańsk 80-831

Prosimy i zalecamy o zwrot w postaci dostawy kurierskiej. W przypadku wysyłki Pocztą Polską, prosimy o wybór przesyłki rejestrowanej, która ma możliwość śledzenie paczki.

Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych za pobraniem ani przesyłek nadanych do paczkomatu.

REKLAMACJE

Dokładamy wszelkich starań, by nasza biżuteria była najwyższej jakości, jednak w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń, istnieje możliwość zareklamowania zakupionego produktu. W celu złożenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny pod adresem:

Do wypełnionego formularza reklamacyjnego należy dołączyć dowód zakupu (wyciąg z konta lub paragon)

  1. Zalecamy, aby przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera sprawdzanie stanu opakowania jak i zawartości. W przypadku, gdy opakowanie nosi ślady uszkodzenia takie jak: zerwane taśmy, zgniecione pudełko lub uszkodzone – zalecamy odmówić przyjęcia przesyłki i w obecności kuriera albo listonosza sporządzić protokół szkody i natychmiast skontaktować się ze Sprzedawcą.
  2. Zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (Dz. U. Nr 141 poz. 1176 z póź. Zm.) Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową. Jeżeli Klient po otrzymaniu przesyłki z biżuterią znajdzie w nim wady powinien odesłać go w ciągu 14 dni przesyłką pocztową (Prosimy o niewysyłanie za pomocą listu) na adres: Amber Heart Dariusz Elwart, ul. Tatrzańska 7/2 Gdańsk 80-331 z dopiskiem „Reklamacja” wraz z dołączonym i wypełnionym oświadczeniem reklamacji.

Oświadczenie znajduję się na dole tej strony.
W oświadczeniu powinno znajdować się opis reklamowanej cechy produktu oraz żądania Klienta.
Klient może żądać: naprawy towaru, nowego pełnowartościowego towaru, obniżenia ceny produktu lub zwrot pieniędzy.

3. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od ich otrzymania.

4. Reklamacje związane z wadą produktu z Naszej winy – koszt przesyłki ponosi Sprzedawca, jeżeli chodzi o inne reklamacje nie z winy Sprzedawcy – koszty przesyłki są po stronie Klienta.